klantbeoordeling


Bij een investering in ons bedrijf vinden wij dat u recht heeft op “100% klanttevredenheid”. Na een bezoek aan onze werkplaats of na een aflevering van een nieuwe auto sturen wij onze klanten een digitale enquête over hun ervaringen met Bochane.

Het percentage klanten wat aangeeft helemaal tevreden te zijn met Bochane over het jaar 2016 is 94,0 %. Een resultaat waar we erg trots op zijn!

LEES HIER DE ERVARINGEN VAN ONZE KLANTEN

Bochane Groep scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 9581 beoordelingen
  • 9
    duidelijke antwoorden.
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 9 9
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Medewerkers
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Klantvriendelijk
    12-09-2016
  • 7
    Ik vind dit soort enquêtes heel vervelend.
    En helemaal als er aan de balie al over gesproken wordt. Ik heb een 7 afgesproken.
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 7 7
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Medewerkers
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Klantvriendelijk
    12-09-2016
  • 9
    In mijn zoektocht naar een nieuwe Renaultdealer ben ik in de Bochane vestiging te Zeist voortreffelijk ontvangen , keurig vestiging breed voorgesteld. Mijn indruk is een gemotiveerd team. De service aan de 10 jaar oude Megane van mijn zoon was uiitstekend en meegaand in het verzoek de kosten te beperken. De aflevering van onze nieuwe Kadjar was zeer netjes en een feestje. De hoogste kwaliteit werd nagestreefd.
    De fam. Verkleij komt met 2
    • In welke mate zou u Bochane Groep aanbevelen aan familie en/of vrienden? Aanbevelen 9 9
    • Wat is de voornaamste reden voor het gegeven cijfer? Reden De adviseur
    • U heeft gekozen voor [DRIVER] Welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst? Toelichting Luisteren naar mijn wensen
    • Wilt u dat wij contact met u opnemen? Contact Nee
    12-09-2016
  • 10
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Eindresultaat
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Professioneel
    12-09-2016
  • 8
    De auto is naar behoren afgeleverd. Enig minpuntje is dat de medewerker geen antwoord had op de vraag waarom de auto na in mei een beurt te hebben gehad, nu in september weer een beurt nodig had. Het enige wat hij zei is dat hij ervoor ging zorgen dat de auto goed gereset zou worden???
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 8 8
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Eindresultaat
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Conform opdracht
    12-09-2016
Bochane Groep scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 9581 beoordelingen
Bekijk reviews