klantbeoordeling


Bij een investering in ons bedrijf vinden wij dat u recht heeft op “100% klanttevredenheid”. Na een bezoek aan onze werkplaats of na een aflevering van een nieuwe auto sturen wij onze klanten een digitale enquête over hun ervaringen met Bochane.

Het percentage klanten wat aangeeft helemaal tevreden te zijn met Bochane over het jaar 2016 is 94,0 %. Een resultaat waar we erg trots op zijn!

LEES HIER DE ERVARINGEN VAN ONZE KLANTEN

Bochane Groep scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 9800 beoordelingen
  • 9
    Laatste service is in goed overleg gebeurd met uw medewerkers.
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 9 9
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Medewerkers
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Klantvriendelijk
    21-09-2016
  • 8
    Klantvriendelijk was al aangegeven mede door de bereidheid ons tijdens de beurt ons naar Zeist bracht en weer ophaalde. Het laatste contact liet ons met vragen achter. Telefonisch werd ons medegedeeld dat mogelijk stabilisatorstangen moesten vervangen en ruitenwisser achter. Bij terug komst in uw garage toch een iets vaag verhaal dat de vervangingen niet nodig waren. Zou miscommunicatie tussen collega's kunnen zijn. Verder alle jaren dik tevreden.
    Met vriendelijk groet J.l. Dammers
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 8 8
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Medewerkers
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Klantvriendelijk
    21-09-2016
  • 10
    Zeer te spreken over de openheid en bereidheid van de verkoper om tot een goede deal te komen.
    • In welke mate zou u Bochane Groep aanbevelen aan familie en/of vrienden? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de voornaamste reden voor het gegeven cijfer? Reden De adviseur
    • U heeft gekozen voor [DRIVER] Welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst? Toelichting Bereidwilligheid om van dienst te zijn
    • Wilt u dat wij contact met u opnemen? Contact Nee
    20-09-2016
  • 10
    Zeer vriendelijkk, behulpzzaam en meedenkend. Komen afspraken na.
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Medewerkers
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Nakomen van afspraken
    20-09-2016
  • 10
    Toppp een 10
    • In welke mate zou u Bochane Groep aanbevelen aan familie en/of vrienden? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de voornaamste reden voor het gegeven cijfer? Reden De adviseur
    • U heeft gekozen voor [DRIVER] Welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst? Toelichting Nakomen van afspraken
    • Wilt u dat wij contact met u opnemen? Contact Ja
    20-09-2016
Bochane Groep scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 9800 beoordelingen
Bekijk reviews