Het Coronavirus: Hoe gaan we daar mee om bij Bochane?

Coronavirus Bochane

Het Coronavirus: Hoe gaan we daar mee om bij Bochane?

Beste relatie,

Bochane neemt maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. Daarbij worden de ontwikkelingen rond het Coronavirus nauwlettend in de gaten gehouden en landelijke RIVM en GGD richtlijnen nadrukkelijk opgevolgd. De gezondheid van u als bezoeker en onze medewerkers staat vanzelfsprekend hierbij op de eerste plaats. Mobiliteit is echter juist in een tijd zoals deze van cruciaal belang en daar willen wij u graag zo goed en veilig mogelijk mee van dienst zijn.

U blijft welkom bij Bochane
Bochane zal gewoon haar reguliere openingstijden hanteren. Dit betekent dat wij van maandag tot en met vrijdag geopend zijn van 08:00 tot 18:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00. Let op: De werkplaats is op zaterdag gesloten. Naast maatregelen op het gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat worden bovendien onderstaande maatregelen genomen:  

  • Het tijdelijk niet meer schudden van handen.
  • Het houden van minimaal 1,5 meter afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Het strikt opvolgen van alle protocollen omtrent handen wassen.
  • Het gebruik van extra zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik.
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken. 
  • Het uitvoeren van extra schoonmaakrondes in de high-touch-gebieden.
  • Het niet meer aannemen van contant geld. Wij willen u vragen te betalen met uw pinpas.
  • Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak te verzetten of op een andere manier in contact met ons te komen. U kunt bijvoorbeeld denken aan videogesprek, telefonisch gesprek of via de chat of e-mail.

Wij kunnen ons voorstellen dat bovenstaande afstandelijk overkomt, zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid. We gaan hier zeer serieus mee om en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt.

Veelgestelde vragen en antwoorden:

Mijn auto heeft onderhoud nodig / heeft schade / moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U bent van harte welkom bij Bochane indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiënt en geen luchtwegklachten, verhoging en/of koorts heeft. Wij vragen u om:  

  • alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen. 
  • uw sleutel(kaart) over te dragen aan onze medewerker via de balie.

Na onderhoud/ schade herstel en/of reparatie desinfecteren wij de sleutel en de high-touch gebieden in uw auto. Een werkplaatsafspraak kunt u maken via onze Online Werkplaatsplanner.

Ik heb een afspraak voor onderhoud/ schadereparatie aan mijn auto staan, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toe gaan.  
Neem contact op met de desbetreffende vestiging. Wij bekijken dan, samen met u, wat de beste oplossing is. U kunt hierbij denken aan een haal- en brengservice of het verzetten van uw werkplaatsafspraak.

Mijn droomauto staat te koop! Wat nu?
Wij helpen u graag vooruit. Dit is bijvoorbeeld mogelijk in de vorm van een video-bezichtiging, een proefrit op locatie of een online (inruil)voorstel. Uw droomauto hoeft u dus niet te laten lopen, de auto wordt eventueel gratis bij u thuisbezorgd. Neem contact op met de desbetreffende vestiging om de mogelijkheden te bespreken.

Ik wil een proefrit maken, is dit veilig?
Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor het stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden.

Wordt mijn nieuwe auto nog afgeleverd?
Zeker! Maar niet op de manier hoe u dat van ons gewend bent. De auto kan in overleg worden thuisbezorgd of er zal bij ons op de vestiging (op afstand) uitleg worden gegeven over uw nieuwe auto en wij zorgen ervoor dat u zorgeloos de weg op kunt. Is de rust wedergekeerd in Nederland? Dan bent u van harte welkom om alsnog de volledige uitleg te krijgen over uw nieuwe bolide. Wij rijden de auto dan eerst door de wasstraat, dan lijkt de auto weer als nieuw!

Ik heb tijdelijk ander vervoer nodig. Kunnen jullie daarbij helpen?
Wij denken graag met u mee om ervoor te zorgen dat u mobiel blijft. We hebben al een actie met 40% korting op alle dag-, week- en weekendtarieven. Meer informatie daarover vindt u hier.

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt. Wij blijven u dan ook informeren. Andere vragen? Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of andere, voor u bekende, kanalen. Wij helpen u graag vooruit!

Met vriendelijke groet,

Team Bochane

Bekijk hoe

15315x bekeken Team Bochane

Reacties zijn gesloten.

Online een afspraak maken voor APK, service of onderhoud in onze werkplaats? Kies snel en eenvoudig het gewenste tijdstip een maak de afspraak online! Wij helpen u graag verder.

Afspraak plannen
Detail afbeelding

Meer blogs

Renault Clio en Captur E-TECH binnenkort bij Bochane

Renault Clio en Captur E-TECH binnenkort bij Bochane

Lees verder
1047x bekeken Bochane Renault
Barneveld, Maarn en Wageningen bundelen krachten met andere vestigingen

Barneveld, Maarn en Wageningen bundelen krachten met andere vestigingen

Lees verder
1030x bekeken Team Bochane
Renault Dealer Dagen Folder

Renault Dealer Dagen Folder

Lees verder
693x bekeken Bochane
Bochane Groep scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 11277 beoordelingen
Bekijk reviews