klantbeoordeling


Bij een investering in ons bedrijf vinden wij dat u recht heeft op “100% klanttevredenheid”. Na een bezoek aan onze werkplaats of na een aflevering van een nieuwe auto sturen wij onze klanten een digitale enquête over hun ervaringen met Bochane.

Het percentage klanten wat aangeeft helemaal tevreden te zijn met Bochane over het jaar 2016 is 94,0 %. Een resultaat waar we erg trots op zijn!

LEES HIER DE ERVARINGEN VAN ONZE KLANTEN

Bochane Nissan scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 1334 beoordelingen
  • 10
    wij werden vriendelijke te woord gestaan en adviseur gaf ons op alle vragen een duidelijk adwoord
    • In welke mate zou u Bochane Groep aanbevelen aan familie en/of vrienden? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de voornaamste reden voor het gegeven cijfer? Reden De adviseur
    • U heeft gekozen voor [DRIVER] Welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst? Toelichting Luisteren naar mijn wensen
    • Wilt u dat wij contact met u opnemen? Contact Ja
    , te Bochane Lelystad 17-12-2018
  • 10
    Bij binnenkomst kreeg je gelijk al een goed gevoel we werden vriendelijk begroet.
    De adviseur was duidelijk in uitleg over de prijzen en erg vriendelijk
    • In welke mate zou u Bochane Groep aanbevelen aan familie en/of vrienden? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de voornaamste reden voor het gegeven cijfer? Reden Informatievoorziening
    • U heeft gekozen voor [DRIVER] Welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst? Toelichting Duidelijkheid van de ontvangen informatie
    • Wilt u dat wij contact met u opnemen? Contact Ja
    03-12-2018
  • 9
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 9 9
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Eindresultaat
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Conform afspraken
    03-12-2018
  • 10
    • In welke mate zou u Bochane Groep aanbevelen aan familie en/of vrienden? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de voornaamste reden voor het gegeven cijfer? Reden De adviseur
    • U heeft gekozen voor [DRIVER] Welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst? Toelichting Kennisniveau
    • Wilt u dat wij contact met u opnemen? Contact Nee
    03-12-2018
  • 10
    Je kunt duidelijk afspraak maken. Schone, vervangende auto stond klaar. Vriendelijke medewerkers. Duidelijke informatie wat er gaat gebeuren. Telefoontje dat de auto klaar is. Gemakkelijk betalen, inleveren van vervangende auto en eigen auto ophalen.
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Eindresultaat
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Professioneel
    01-12-2018
Bochane Nissan scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 1334 beoordelingen
Bekijk reviews