klantbeoordeling


Bij een investering in ons bedrijf vinden wij dat jij recht hebt op “100% klanttevredenheid”. Na een bezoek aan onze werkplaats of na een aflevering van een nieuwe auto sturen wij onze klanten een digitale enquête over hun ervaringen met Bochane.

Het percentage klanten wat aangeeft helemaal tevreden te zijn met Bochane over het jaar 2016 is 94,0 %. Een resultaat waar we erg trots op zijn!

LEES HIER DE ERVARINGEN VAN ONZE KLANTEN

Bochane Renault scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 7539 beoordelingen
  • 9
    Ben goed geholpen, had alle tijd voor me
    luisterde goed naar mijn wensen wat betreft de auto
    Ben zeer tevreden op de manier van helpen
    • In welke mate zou u Bochane Groep aanbevelen aan familie en/of vrienden? Aanbevelen 9 9
    • Wat is de voornaamste reden voor het gegeven cijfer? Reden De adviseur
    • U heeft gekozen voor [DRIVER] Welk onderdeel hiervan is voor u het belangrijkst? Toelichting Bereid een stapje extra te doen
    • Wilt u dat wij contact met u opnemen? Contact Nee
    , te Bochane Zeist 15-06-2019
  • 10
    Het personeel is aardig behulpzaam en deskundig en bovenal vriendelijk
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Eindresultaat
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Professioneel
    , te Bochane Veenendaal 15-06-2019
  • 9
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 9 9
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Eindresultaat
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Professioneel
    , te Bochane Elst 14-06-2019
  • 10
    Ik ben blij met de service van ophalen en thuisbrengen tijdens de reparatie.
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 10 10
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Medewerkers
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Behulpzaam
    , te Bochane Maarn 14-06-2019
  • 7
    Recent bezoek aan de garage was voor APK. Twee opmerkingen:
    1 Ik had genoemd dat de achteruitrijverklikker tegenwoordig alleen een permanent maximaal geluid geeft. Of ze dat konden rechtzetten, en als dat niet kon, dan maar verder niets overhoop halen maar liever helemaal afzetten. Het antwoord was: de oorzaak is een beschadigde sensor. Het was niet simpel te verhelpen of af te zetten.
    Ik bleef er dus mee zitten.
    2. Na de APK blikkeren verkeersborden en richtingsborden en alles wat reflecteert, mij ineens tegemoet. Dat is iets wat ik niet met één hand aan het stuur eventjes corrigeer; ik weet niet eens waar het schuifje zit. Het boekje erbij genomen; weer wat geleerd.
    Het is dus geen ernstig punt; maar wel een slordigheidje.
    /FvB
    • Zou u Bochane Groep aanbevelen bij uw familie, vrienden en/of kennissen? Aanbevelen 7 7
    • Wat is de belangrijkste reden voor het gegeven antwoord? Reden Medewerkers
    • U heeft gekozen voor [DRIVER]. Welk onderdeel vind u hiervan het belangrijkst? Toelichting Klantvriendelijk
    , te Bochane Veenendaal 14-06-2019
Bochane Renault scoort gemiddeld een 8.8
Dit is het gemiddelde cijfer uit 7539 beoordelingen
Bekijk reviews