Waar bent u naar op zoek?
Snel naar
Uitgelichte items
Bochane Privilege Pas
Mitsubishi Nijmegen & Den Bosch
Acties & aanbiedingen
Online kopen
Laadpalen
Renault Route Service
Dealerpakketten & garantie
Onderhoud
Mijn Bochane
NissanConnect Services app
Nissan Assistance
Contact
Snel zoeken
Uitgelichte items
Bochane Privilege Pas
Mitsubishi Nijmegen & Den Bosch
Acties & aanbiedingen
Online kopen
Laadpalen
Renault Route Service
Dealerpakketten & garantie
Onderhoud
Mijn Bochane
NissanConnect Services app
Nissan Assistance
Contact
Uitgelichte items
NissanConnect Services
1. Download/Open de app
Ga eerst naar de Google Play Store of App Store en installeer de NissanConnect Services-app gratis op uw telefoon.
Installatie voltooid? Ga dan naar de volgende stap.
2. Inloggen of account aanmaken
Maak in de NissanConnect Services-app een account aan of log in als u al een account heeft.
Klaar? Dan gaan we verder.
3. Voer uw VIN in
U heeft het voertuigidentificatienummer (VIN) van uw Nissan nodig om te kunnen registreren. Dit nummer bestaat uit 17 tekens en u vindt het op uw registratiecertificaat of in de auto, als u door de voorruit kijkt naar de hoek van het dashboard aan de bestuurderskant.
VIN ingevoerd? Ga dan verder.
4. Ontvang de koppelcode van de auto
Nu is het tijd om uw Nissan met de NissanConnect Services-app te koppelen.
Zorg ervoor dat uw auto in een gebied staat met een goede verbinding.
Schakel het infotainmentsysteem in uw auto in. Vanaf de startpagina gaat u vervolgens naar Info > NissanConnect Services > Informatiekanalen > Accountinformatie > Autokoppelcode.
Krijgt u de map Accountinformatie niet te zien? Werk dan uw Kanalenlijst als volgt bij: Instellingen > NissanConnect Services > Informatiekanaal > Kanalenlijst bewerken > Kanalenlijst bijwerken > Ja.
De map Accountinformatie zou nu beschikbaar moeten zijn.
Hebt u de code? Dan kunt u door naar
de volgende stap.
5. Koppelcode invoeren in de app
Ga terug naar de app en voer de koppelcode in uw smartphone in.
Code ingevoerd? Ga dan door naar de laatste stap.
Video instructie
Bochane Privilege Pas
Welke diensten vallen onder de Bochane Privilege Pas?
U profiteert een jaar lang van de volgende voordelen:
- APK inclusief roetmeting en 4-gas test (t.w.v. € 39,- voor benzine en € 54,- voor dieselmotoren)
- Bandreparatie⁵
- Lampen vervangen buitenzijde³
- Mobiliteitsservice¹
- Ster-reparatie voorruit⁴
- Het bijvullen van motorolie, koelvloeistof, remvloeistof, ruitensproeier vloeistof²
- 1x per jaar winterinspectie
- 1x per jaar zomerinspectie
- Scherpe dagprijs van vervangend vervoer (klasse A-B)
¹ Mobiliteitsservice:
- Voor DACIA belt u binnen Nederland 0900-9998700, in het buitenland 0031-205929733
- Voor NISSAN belt u binnen Nederland 0800-0231513, in het buitenland 0031-205162026
- Zie https://www.bochane.nl/nissan/onderhoud/nissan-hulp-onderweg/ voor voorwaarden
- Voor overige merken is er geen mobiliteitsservice beschikbaar.
² Het bijvullen van motorolie, koelvloeistof, remvloeistof, ruitensproeier vloeistof:
- Het bijvullen betreft alleen het op peil brengen van de genoemde vloeistoffen. Hogere vloeistofniveaus of het vullen van externe flessen, etc. zijn niet gedekt.
- Indien tijdens onderhoud volgens het onderhoudsschema vloeistoffen vervangen dienen te worden, dan is het bijvullen van die betreffende vloeistoffen niet gedekt.
- Indien een laag vloeistofniveau een gevolg is van een technisch defect, valt het bijvullen niet onder de Bochane Privilege pas.
³ Het vervangen van defecte lampen aan de buitenzijde:
- Xenon-en LEDverlichting zijn uitgesloten.
- Het betreft alleen de vervanging van defecte lampen, dus preventieve vervanging is uitgesloten.
- Bij vervanging wordt gebruik gemaakt van standaard lampen. Het gebruik van andere types zoals Longlife of Blue Vision, etc. vallen niet onder de Bochane Privilege pas.
- Indien een defecte verlichting een gevolg is van een technisch defect, valt de vervanging niet onder de Bochane Privilege pas.
⁴ Ster-reparatie voorruit:
- Een ster-reparatie wordt gratis uitgevoerd ongeacht of de auto voor glas is verzekerd.
- Alle wel verzekerde ster-reparaties worden ingediend bij de verzekeringsmaatschappij waarbij de auto is verzekerd.
- Een gratis ster-reparatie valt alleen onder de Bochane Privilege pas indien bij het aanbieden van de auto de groene kaart wordt overlegd, dus ook indien de auto niet voor glas is verzekerd.
⁵ Bandreparatie:
- Herstel door middel van een reparatieplug van buitenaf is gedekt. Alle andere reparatiemethoden vallen niet onder de Bochane Provilege pas.
- Een reparatie door middel van een reparatieplug van buiten af zal en kan alleen worden uitgevoerd indien dat mogelijk is. Indien niet mogelijk of bij twijfel, zal een alternatieve reparatie worden voorgesteld. Deze alternatieven vallen niet onder de Bochane Privilege pas.
De Bochane Privilege pas
***De Bochane Privilege Pas is niet hetzelfde als de Renault Premium pas, deze is alleen geldig op de modellen van Renault. Bij Renault Premium gelden andere voordelen.
Ik ben mijn pas kwijt. Kan ik een nieuwe aanvragen?
Bij verlies of diefstal van de Bochane Privilege Pas kun je kosteloos een nieuwe pas aanvragen bij één van onze vestigingen.
Is de Bochane Privilege Pas overdraagbaar?
Nee, de Bochane Privilege Pas is persoonsgebonden. De pas is gekoppeld aan uw auto en klantgegevens en is daarom niet overdraagbaar.
Waar is de Bochane Privilege Pas geldig?
De Bochane Privilege Pas is geldig bij alle vestigingen van Bochane, ongeacht merk.
Krijg ik een nieuwe pas bij verlenging?
Ja, u ontvangt bij verlenging een nieuwe pas.
Hoe lang is de Bochane Privilege Pas geldig?
De Bochane Privilege Pas is een jaar geldig vanaf de aanvraagdatum zoals vermeld in de bevestigingsbrief.
De pas wordt niet automatisch verlengd. U kunt de pas eenvoudig verlengen:
- Via één van onze vestigingen
- Of via het aanvraagformulier
Hoe zit het met hulp onderweg?
De Bochane Privilege Pas geeft recht op mobiliteitsservice.
Wat is het verschil tussen de Bochane Privilege Pas en de Renault Premium Pas?
De Renault Premium Pas pas geldt alléén voor Renault. De Bochane Privilege Pas is geldig voor alle merken auto’s.
Wat kost de Bochane Privilege Pas
De Bochane Privilege Pas kost slechts €39,95 per jaar.
Kan ik een pas aanvragen voor elk merk?
Ook voor automerken die wij niet voeren of door ons verkocht zijn, kunt u een Bochane Privilege pas aanvragen:
- Via één van onze vestigingen
- Of via het aanvraagformulier
Mitsubishi Bochane Nijmegen en Den Bosch
Waarom ben ik geen Mitsubishi klant meer bij Oostendorp Autogroep?
Per 1 januari 2024 neemt Bochane de activiteiten van Mitsubishi Motors in de regio Den Bosch en Nijmegen van Oostendorp Autogroep over.
Ik had al een afspraak staan, gaat deze nog door?
Indien u al een werkplaatsafspraak bij Oostendorp ingepland had staan, dan hebben wij deze overgenomen. Wij nemen hierover contact met u op. Mocht u voor die tijd vragen hebben hierover, stuur ons een mail op. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Bochane Den Bosch: aftersalesdenbosch@bochane.nl
Bochane Nijmegen: aftersalesnijmegen@bochane.nl
Wat zijn jullie contactgegevens?
Mitsubishi Bochane Den Bosch
Sigarenmakerstraat 1, Den Bosch
denbosch@bochane.nl (Sales)
aftersalesdenbosch@bochane.nl (Service)
Telefonisch zijn we te bereiken via: 073 203 3723.
Mitsubishi Bochane Nijmegen
Winkelsteegseweg 150, Nijmegen
nijmegen@bochane.nl (Sales)
aftersalesnijmegen@bochane.nl (Service)
Telefonisch zijn we te bereiken via: 024 359 1340
Acties en aanbiedingen
Hoe kan ik me aan/afmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt uw voorkeuren aangeven op de klantenpagina. Bij Contact permissies kunt u vervolgens kiezen welke communicatie u van ons wenst te ontvangen.
Autorelevantie informatie
U ontvangt op het juiste moment relevante informatie over uw auto
Bedrijfsrelevante informatie
U ontvangt informatie over ons bedrijf, zoals eventuele wijzigingen, uitbreiding van onze dienstverlening of updates bijvoorbeeld m.b.t. het Coronavirus.
Merk/model relevante informatie
U ontvangt commercieel nieuws over uw en onze automerk(en).
Overige (commerciële informatie)
U ontvangt algemeen nieuws over relevantie acties en aanbiedingen.
Enquête/vragenlijst
U geeft ons toestemming om enquêtes/vragenlijsten te sturen m.b.t. het verbeteren van onze dienstverlening.
Indien u in 1 keer alles wenst aan of af te vinken kunt u kiezen voor één van onderstaande opties en klikt u op de button Versturen:
Online kopen
Heb ik inloggegevens nodig?
Om uw occasion online te kunnen kopen hoeft u niet in te loggen. Wanneer u op de knop Bestel online klikt komt u direct in de bestelomgeving.
Hoe werkt het online kopen van een auto?
De stappen die doorlopen moeten worden om online een occasion te kopen zijn:
- Wanneer u uw auto gevonden heeft drukt u op de ‘bestel online’ knop.
- Vul de gevraagde gegevens in.
- Kies het gewenste afleverpakket bij uw auto.
- Als u een auto heeft om in te ruilen, dan kunt u dit aangegeven bij deze stap. U hoeft hiervoor alleen het kenteken en de kilometerstand in te vullen en dan berekenen wij de inruilwaarde van uw auto.
- Selecteer uw gewenste aflevering. U kunt kiezen uit ophalen op een gewenste vestiging of thuisbezorgen. Ook kunt u de datum en tijd kiezen.
- De laatste stap is het betalen van de auto. De betaling kan met iDEAL en wordt eerst overgemaakt naar GoCredible, tot acceptatie van de aankoop door u.
Hoe kan ik online betalen?
U kunt betalen met iDEAL. Bij Bochane werken wij met GoCredible, een onafhankelijke derdenrekening, waar het geld eerst naar gestort wordt. Pas na acceptatie van de aankoop wordt het geld verder overgemaakt.
Hoe gaat de aflevering in zijn werk?
U kunt bij de aflevering zelf kiezen of u de auto afgeleverd wilt hebben aan huis of dat u hem ophaalt bij een vestiging naar keuze. Na deze keuze te hebben gemaakt kunt u in het kalendertje een afleverdatum kiezen en daarnaast ook een tijdblok. Nadat de bestelling compleet is gemaakt zal er contact worden opgenomen met u om een exacte tijd af te spreken.
Laadpalen
Kan ik ook een laadpaal bij Bochane aanschaffen?
Om nu en in de toekomst klaar te zijn voor een laadpaal thuis, bieden wij jou een toekomstbestendige laadpaal aan. Hierbij kiezen wij voor de Alfen EVE Pro-Line tot 22 kW laadpaal. De laadoplossing is te monteren aan de muur (wallbox) of op een losstaande paal. Via het intake formulier brengen wij gemakkelijk en snel jouw situatie in kaart en zie je direct wat de kosten zijn voor de laadpaal thuis. Vervolgens plaatsen wij de laadpaal voor thuis vaak binnen 6 weken.
Kan het laadstation ook met een abonnement voor automatische verrekening?
Wanneer jouw werkgever jou een auto ter beschikking heeft gesteld voor zakelijk gebruik, krijg je daar meestal ook een tankpas bij. Bij een auto met fossiele brandstof tank je met deze pas bij het tankstation en gaat de rekening naar de werkgever of de leasemaatschappij. Bij thuisladen gaat de factuur van de stroomkosten naar jou. Met het Automatisch Verrekenen Pakket van Bochane kun je met jouw laadpas de kosten van het laden aan het eigen laadpunt met de ‘auto van de zaak’ geautomatiseerd verrekenen. Om dit te regelen, heb je een maandelijks abonnement nodig. Het Automatisch Verrekenen abonnement kost € 7,50 per maand.
Wat is het verschil tussen een vaste kabel en een losse kabel?
Bij een vaste kabel zit er permanent een laadkabel vast aan het laadpunt of aan de laadpaal.
Het voordeel hiervan is dat de laadkabel altijd klaar hangt voor gebruik. Bij een losse kabel gebruikt u de kabel uit de auto.
Wat is Smart Charging?
De letterlijke vertaling van Smart Charging is ‘slim laden’. De term verklapt al een beetje wat het inhoudt: het slim gebruiken van het stroomnetwerk. Wat de elektriciteit kost, is afhankelijk van jouw energiecontract of de prijs aan de paal bij laden onderweg. Jouw eigen energiecontract heeft echter meestal een gedifferentieerd tarief op basis van de capaciteit van het energienetwerk. Simpel gezegd: als iedereen slaapt, is de stroom goedkoper. Met de app die wij leveren bij de auto kun je laden op het moment dat de stroom het goedkoopst is. Helemaal geautomatiseerd en gebaseerd op al jouw wensen.
Wat is Dynamic Load Balancing?
Al onze laadoplossingen zijn standaard voorzien van Dynamic Load Balancing. Met Dynamic Load Balancing wordt het stroomverbruik in jouw huis voor je gemanaged. Hierdoor laadt de auto nooit teveel stroom en zal de meterkast nooit overbelast raken. Op het moment dat je met andere activiteiten veel stroom gebruikt, wordt de toevoer naar de auto automatisch aangepast. Op deze manier wordt de stroomcapaciteit altijd gelijkmatig verdeeld. Bij de Bochane laadoplossingen is Load Balancing standaard meegenomen in het pakket.
Welke laadsnelheden kennen de laadpalen van Bochane?
Bij de laadoplossingen van Bochane kies je voor een Alfen EVE Pro-Line met een laadsnelheid tot 22 kW. De netaansluiting in de meterkast bepaalt de maximale laadsnelheid van jouw laadpunt.
De meeste meterkasten beschikken over een 3-fasen aansluiting (3x25A), enkele over een 1-fase aansluiting (1x25A). Wanneer je over een nieuwer huis beschikt, is de netaansluiting vaak 3x25A (ook wel een 3-faseaansluiting genoemd). Hiermee is de maximale laadsnelheid van jouw laadpunt een stuk hoger.
Via jouw netbeheerder of via de hoofdaansluiting in de meterkast kun je bekijken over welke aansluiting jouw huis beschikt. Met een 3x25A aansluiting kan over het algemeen met 11 kW worden geladen; met een 1x25A aansluiting kan, afhankelijk van de auto, met 3,7-5,7 kW worden geladen.
Een verzwaring van de aansluiting (of dat nou van 1x25A naar 3x25A of van 3x25A naar 3x35A is) kan bij de netbeheerder worden aangevraagd.
Kan ik ook een onderhoudscontract krijgen bij mijn laadpaal?
Bij een laadpaal thuis van Bochane heb je de garantie dat als er al iets fout gaat, de meeste storingen op afstand kunnen worden opgelost. Het komt gelukkig weinig voor dat we je niet digitaal kunnen helpen. Als dit wel het geval is, is de servicemonteur snel bij jou op locatie. De garantie op de laadpaal thuis voorziet niet in deze service op locatie. Wij raden je dan ook aan om voor € 6 per maand een onderhoudscontract af te sluiten, zodat we bij problemen naar jou toe komen en je volledig ontzorgd wordt.
Benieuwd naar de kosten of het contract gelijk bestellen? Klik op onderstaande button en vul het intakeformulier in. Een laadpunt van Bochane wordt doorgaans binnen 6 weken bij jou thuis of op de zaak geplaatst.
Renault Route Service
Renault Route Service gedurende de garantieperiode
- Direct telefonische ondersteuning in uw eigen taal
- Hulpverlening ter plaatse van de dichtstbijzijnde Renault-dealer of andere professionele hulpverlener
- Vervoer naar dealer of Renault Erkend Schadebedrijf in de directe omgeving (als reparatie ter plaatse niet mogelijk is)
- Hotelovernachting of vervangend vervoer (creditcard vereist) waar nodig, bij langere reparatieduur
- Woonplaatsservice, hulp in eigen woonplaats
In uw garantieboekje leest u meer over de mogelijkheden, uitzonderingen en voorwaarden van Renault Route Service.
Renault Route Service buiten de garantieperiode
Gratis Renault Route Service** biedt:
- Direct telefonische ondersteuning in uw eigen taal
- Hulpverlening ter plaatse van de dichtstbijzijnde Renault-dealer of andere professionele hulpverlener
- Vervoer naar dealer of Renault Erkend Schadebedrijf in de directe omgeving (als reparatie ter plaatse niet mogelijk is)
- Woonplaatsservice, hulp in eigen woonplaats
** Renault Route Service is gratis indien het My Renault lidmaatschap is aangeschaft in combinatie met onderhoud en/of APK en/of reparaties door de Renault-dealer.
Renault Route Service+
Wilt u meer zekerheid in binnen- en buitenland? Sluit dan Renault Route Service+ af vanaf slechts €44,95 per jaar, een mobiliteitsservice die vergelijkbaar is met bekende onafhankelijke aanbieders voor Renault’s buiten de garantieperiode.***
Hierbij is onder andere het volgende gedekt:
- Direct telefonische ondersteuning in eigen taal
- Hulpverlening ter plaatse van de dichtstbijzijnde Renault-dealer of andere professionele hulpverlener
- Vervoer naar dealer of Renault Erkend Schadebedrijf in de directe omgeving (als reparatie ter plaatse niet mogelijk is)
- Hotelovernachting of vervangend vervoer (creditcard vereist) waar nodig, bij langere reparatieduur
- Terugbrengen van de auto als deze in het buitenland niet repareerbaar is
- Woonplaatsservice, hulp in eigen woonplaats
*** U heeft recht op Renault Route Service+ als uw Renault in onderhoud is bij een officieel door RENAULT NEDERLAND erkend lid van het Renault distributienetwerk. Voor meer informatie raadpleeg de algemene voorwaarden. Aan de teksten op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Wijzigingen voorbehouden.
Dealerpakketten en garantie
Gebruikte auto
De verkoopprijs van een occasion is inclusief een geldige APK. De auto wordt op jouw naam overgeschreven en heeft tevens een pre inspectie en vloeistofcontrole gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij je graag tegen meerprijs aan.
Nieuwe auto
Onze nieuwe auto’s worden geleverd met fabrieksgarantie volgens de importeurs richtlijnen. Deze zijn terug te vinden in de brochure van het betreffende model.
Naast de onvermijdbare kosten (die reeds opgenomen zijn in de consumentenadviesprijzen) bieden wij bij iedere nieuwe auto het Bochane dealerpakket aan.
De kosten van het dealerpakket verschillen per model en bestaan uit:
- Volle tank brandstof
- eventueel Waxoyl poetsbehandeling
- Monteren kentekenplaten
- Calamiteitenpakket
- Nieuwe mattenset
De onvermijdbare kosten bestaan uit: transportkosten, nulbeurt, deconserveren en reinigen (uit fabriek), kentekenplaten, handling- en administratiekosten en vaste kosten overheid (recyclingbijdrage, kentekenleges en kosten tenaamstelling).
Recyclingbijdrage
Sinds 1 januari 1995 wordt een verwijderingsbijdrage, die wettelijk verplicht is op grond van de Wet Milieubeheer, in rekening gebracht bij de aankoop van een nieuwe auto. Vanaf 1 januari 2001 bedraagt deze EUR 45,- incl. BTW. De verwijderingsbijdrage komt ten gunste van Auto Recycling Nederland B.V., een initiatief van de autobranche (RAI, BOVAG, FOCWA, STIBA en SVN). Auto Recycling Nederland B.V. heeft zich ten doel gesteld auto’s aan het einde van de levensduur in te zamelen en op milieuvriendelijke wijze te demonteren voor hergebruik van het materiaal. De wettelijke verplichting van de verwijderingsbijdrage financiert het project en bepaalt in belangrijke mate het succes ten bate van een schoner milieu. De verwijderingsbijdrage heet vanaf 1 januari 2013 recyclingbijdrage.
Leges
Sinds 1 januari 1998 worden van overheidswege leges kentekenbewijs en afdracht tenaamstelling in rekening gebracht. Deze kosten bedragen momenteel €39,00. Over de leges wordt geen BTW berekend.
Kosten tenaamstelling
Dit zijn kosten voor het tenaam stellen van een auto. Deze bedragen € 9,70.
Overige
Nationale Autopas
Autobedrijf Bochane is aangesloten bij de Stichting Nationale Auto Pas.
Het NAP weblabel is een digitaal keurmerk voor gebruikte auto’s met een logische kilometerstand. Van de auto’s die bij Bochane worden aangeboden met het NAP weblabel, weet jij zeker dat de kilometerhistorie bekend is en dat de auto wordt aangeboden inclusief een NAP pas.
Wat is Waxoyl?
De laklaag van je auto krijgt met Waxoyl een hoogglanzend en moeilijk doordringbaar pantserlaag. Hiermee is de lak beter beschermd tegen schadelijke invloeden van buitenaf, zoals bijvoorbeeld UV-straling, zure regen, modder, strooizout en luchtverontreiniging.
- De lak behoudt gegarandeerd gedurende 3 jaar zijn diepe glans.
- De lak behoudt zijn kleur dankzij het krachtige UV-filter.
- Het bespaart tijd en geld op het reinigen van uw exterieur.
- Je auto blijft langer jong, waardoor een hogere (inruil-of verkoop-) waarde wordt behouden.
Meer informatie staat op www.waxoyl.nl
Onderhoud
Hoe maak ik een afspraak voor onderhoud/APK?
U kunt eenvoudig online een werkplaatsafspraak bij ons maken.
Hoe kom ik aan mijn radio/validatie code?
Om deze code te verkrijgen dient u zich met uw kenteken en identiteitsbewijs bij uw vestiging te melden.
Dit doen wij om fraude te voorkomen.
Hoe kom ik aan mijn radio/validatie code?
Maak eenvoudig een afspraak voor je auto in de werkplaats van Bochane. Voer het kenteken van de auto in en kies de gewenste vestiging. Selecteer de werkzaamheden en plan een moment in wat jou past. Na het maken van de afspraak worden de gegevens gecontroleerd en ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Alle soorten onderhoud in de werkplaats van Bochane
Of het nu gaat om een reparatie, een check of regulier onderhoud: alle afspraken zijn eenvoudig te maken in de online werkplaatsplanner. Bochane voert bovendien onderhoud uit aan alle merken. Jij en je auto zijn dus altijd welkom in onze werkplaats. De planner geeft een indicatie van de actuele beschikbaarheid in de vestiging bij jou in de buurt.
Extra informatie of vragen voeg je gemakkelijk toe in een van de open velden.
Mijn Bochane
Wat kan ik in Mijn Bochane
U kunt de volgende zaken inzien en/of aanpassen:
- Uw gegevens
- NAW-gegevens inzien/aanpassen
- Uw contact permissies
- aangeven welke communicatie u van ons wenst te ontvangen
- Uw autogegevens
- de gegevens van uw auto zoals bekend in ons systeem
- Uw kilometerstand
- de laatst bekende kilometerstand
- Uw inloggegevens
- uw gebruikersnaam wijzigen
- uw wachtwoord wijzigen
Hoe vraag ik mijn inloggegevens op?
Wanneer u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord bent vergeten kunt u deze opvragen middels de link Inloggegevens vergeten op de klantenpagina:
U voert vervolgens uw gegevens in en klikt op de button Versturen:
Ik wil mijn adres wijzigen
Wilt u uw adres wijzigen, dan kan dat door in te loggen op de klantenpagina.
Kies vervolgens voor Mijn gegevens.
Op deze pagina staan uw gegevens zoals ze bij ons in het klantenbestand bekend zijn. Wijzig of vul uw gegevens aan en klik vervolgens op de button Versturen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk uw gegevens in ons bestand aanpassen.
NissanConnect Services-app
Waar kan ik de NissanConnect Services-app downloaden?
De NissanConnect Services-app kunt u downloaden , net zoals u dat doet voor iedere andere app, vanuit uw App Store of Google Play Store downloaden.
Hoe vraag ik mijn inloggegevens op?
1. Download/Open de app
Ga eerst naar de Google Play Store of App Store en installeer de NissanConnect Services-app gratis op uw telefoon.
Installatie voltooid? Ga dan naar de volgende stap.
2. Inloggen of account aanmaken
Maak in de NissanConnect Services-app een account aan of log in als u al een account heeft.
Klaar? Dan gaan we verder.
3. Voer uw VIN in
U heeft het voertuigidentificatienummer (VIN) van uw Nissan nodig om te kunnen registreren. Dit nummer bestaat uit 17 tekens en u vindt het op uw registratiecertificaat of in de auto, als u door de voorruit kijkt naar de hoek van het dashboard aan de bestuurderskant.
VIN ingevoerd? Ga dan verder.
4. Ontvang de koppelcode van de auto
Nu is het tijd om uw Nissan met de NissanConnect Services-app te koppelen.
Zorg ervoor dat uw auto in een gebied staat met een goede verbinding.
Schakel het infotainmentsysteem in uw auto in. Vanaf de startpagina gaat u vervolgens naar Info > NissanConnect Services > Informatiekanalen > Accountinformatie > Autokoppelcode.
Krijgt u de map Accountinformatie niet te zien? Werk dan uw Kanalenlijst als volgt bij: Instellingen > NissanConnect Services > Informatiekanaal > Kanalenlijst bewerken > Kanalenlijst bijwerken > Ja.
De map Accountinformatie zou nu beschikbaar moeten zijn.
Hebt u de code? Dan kunt u door naar
de volgende stap.
5. Koppelcode invoeren in de app
Ga terug naar de app en voer de koppelcode in uw smartphone in.
Code ingevoerd? Ga dan door naar de laatste stap.
Video instructie
Ik wil mijn adres wijzigen
Wilt u uw adres wijzigen, dan kan dat door in te loggen op de klantenpagina.
Kies vervolgens voor Mijn gegevens.
Op deze pagina staan uw gegevens zoals ze bij ons in het klantenbestand bekend zijn. Wijzig of vul uw gegevens aan en klik vervolgens op de button Versturen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk uw gegevens in ons bestand aanpassen.
Nissan Assistance
Welk nummer moet ik bellen bij pech?
In het geval van pech of een ongeval is Nissan Assistance altijd beschikbaar om te helpen.
BEL 0800 023 1513
INTERNATIONAAL +31 (0)20 516 2026
De Nissan Assistance wordt bij melding zo snel mogelijk naar u toegestuurd. De technici van Nissan Assistance kunnen veel problemen ter plekke oplossen, in dat geval helpt Nissan u meteen weer op weg.
Hoe lang kan ik gebruik maken van Nissan Assistance
Indien u uw onderhoud laat verzorgen door een Nissan-dealer profiteert u de eerste 12 maanden of tot het volgend geplande onderhoud automatisch van gratis Nissan Assistance.
Ik heb een ongeluk of pech gehad, wat moet ik doen?
1. Blijf kalm en parkeer zo veilig mogelijk.
2. Beveilig de zone met een gevarendriehoek en vergeet niet uw gele veiligheidshesje te dragen.
3. Zorg ervoor dat iedereen (passagiers, voorbijgangers…) veilig is.
4. Bel indien nodig 112.
5. Houd uw voertuiggegevens (kenteken en chassisnummer) bij de hand.
6. Bel de Nissan Assistance op 0800 023 1513.
7. Bevestig de locatie van uw voertuig (vermeld waar mogelijk het dichtstbijzijnde kruispunt).
8. Geef een gedetailleerde beschrijving van de situatie en uw telefoonnummer.
Contact
(Aangepaste) Openingstijden
Showroom
Ma. t/m vrij: 09.00 – 18.00 uur
Za.: 09.00 – 17.00 uur
Werkplaats
Ma. t/m vrij: 08.00 – 17.00 uur
Bekijk voor aangepaste openingstijden onze vestigingspagina.
Neem contact met ons op
Whatsapp ons
Gesprek starten via WhatsApp? Scan onderstaande QR code met je mobiel of klik op onderstaande link voor desktop.
Stuur ons een bericht
Stel uw vraag via ons contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Bel ons
Heeft u het antwoord op uw vraag hier niet kunnen vinden? Onze medewerkers staan u graag te woord.
Bochane Almere | 036-5483300 |
Bochane Apeldoorn | 055 – 533 3085 |
Bochane Apeldoorn Pro+ Fleet en Business Centre | 055 360 3106 |
Bochane Arnhem | 026-3201170 |
Bochane Boxmeer | 0485-571244 |
Bochane Den Bosch | 073-208 2500 |
Bochane Deventer | 0570 – 626 263 |
Bochane Ede | 0318-648355 |
Bochane Elst | 026-4722272 |
Bochane Harderwijk | 0341 – 439 080 |
Bochane Lelystad | 0320-290150 |
Bochane Lochem | 0573 – 252 471 |
Bochane Nijmegen | 024-3591340 |
Bochane Veenendaal | 0318-546111 |
Bochane Zeist | 030-6988069 |
Bochane Zutphen | 0575 – 524 455 |
Werken bij Bochane
Dus je wilt bij Bochane werken? Wat leuk! Bekijk onze openstaande vacatures en wellicht word jij onze nieuwe collega!